Algemeen 13 juli

Rapporten

Telefonie

Musicalavond groep 8

Wat een mooie voorstelling hebben de kinderen neergezet. Toneel spelen, dansen en zingen; het kon allemaal in de musical ‘Bende op de camping’. De kinderen hebben nog wel een paar dagen school maar we hebben donderdagavond na de musical ‘officieel’ afscheid genomen van kinderen en hun ouders.  Audrey, Tamara en Anniek (oudervereniging), bedankt voor jullie hulp op deze afscheidsavond.

Maandagavond a.s. klusouders gevraagd

Maandagavond willen wij graag spandraad bevestigen in de hal. We hebben ook priklatten die met een boormachine moeten worden bevestigd in de hal. Welke ouders willen deze klus klaren voor ons? Als de latten zijn bevestigd dan kunnen wij veel meer werkjes van de kinderen tonen in de hal van de school.

De vloeren worden al snel in de was gezet en dan is het zonde als stof op de geboende vloeren komt. Heeft u twee uurtjes tijd....en zin...èn een boormachine, dan hopen wij dat u wilt komen. De school blijft open. De materialen zoals draad en schroeven zijn verder wel aanwezig op school. Met koffie erbij hopen wij gaat het gaat lukken.

Gevonden voorwerpen

Met de vakantie in zicht hebben wij al de gevonden voorwerpen neergelegd op een tafel in Hetloo. Wat nog blijft liggen wordt donderdagmiddag opgeruimd.

Benedictus Got Talent (Deze donderdag hoeft u geen eten of drinken mee te geven)
Donderdag gaan wij kijken en genieten van kinderen die deelnemen aan Benedictus Got Talent. De jury bestaat uit kinderen van groep 1-8. De optredens vinden binnen plaats in Hetloo en het programma start ongeveer vanaf 8.45 uur. U bent hierbij van harte welkom. Het zal wel vol en druk zijn in Hetloo.

Afscheid juf Marchien

We nemen deze ochtend ook afscheid van juf Marchien die volgend schooljaar gaat werken als Intern Begeleider op de Bonte Mol in Schermerhorn. Wij vinden het jammer dat wij afscheid moeten nemen van een fijne, muzikale collega maar wensen Marchien natuurlijk heel veel succes. Mocht u Marchien gedag willen zeggen dan kan dat aansluitend na de Benedictus Got Talent of vanaf 11.30 uur.

Rapporten
Vandaag hebben de kinderen hun rapport meegekregen. In het rapport kunt u de laatste vorderingen van uw kind bekijken. Mocht u hierover nog vragen hebben, kunt u natuurlijk bij de leerkracht terecht.

Inmiddels zijn de leerkrachten ook begonnen met het overdragen van hun groep naar de leerkracht die uw kind volgend schooljaar in de groep heeft. In deze overdracht bespreekt de Intern begeleider samen met de leerkrachten het welbevinden, de ontwikkeling en waar nodig de thuissituatie van uw kind. Daarnaast worden de aanpak in de groep, de stand van zaken t.a.v. doorgaande leerlijnen en allerlei praktische zaken overgedragen.

Telefonie

Alle Blossescholen zijn voorzien van