15-06-2018

Wandel4daagse Alkmaar over schoolplein

Typen op school

Groep 7 en 8 Leer typen op de Benedictusschool

Vanaf 19 september 2018 kun je weer leren typen op de Benedictusschool. Een waardevolle investering van 14 weken waar je de rest van je leven plezier van hebt. Als je blind en met 10 vingers kunt typen, heb je op de middelbare school meteen een voorsprong. De folders zijn meegegeven en de eerste aanmeldingen komen al binnen.

Sportdag

Op woensdag 27 juni vindt de sportdag van groep 3 t/m 8 plaats bij atletiekvereniging Trias (Het Maalwater 1). De kinderen worden tussen 8.15 uur en 8.30 uur op deze locatie verwacht.

Tijdsplanning van deze ochtend:

8.30 gezamenlijke opening met warming-up
10.00 pauze (kinderen nemen zelf fruit en drinken mee)

11.30 estafette winnaars 60 meter loop (uit iedere klas 1) tegen leerkrachten en ouders
11.45 ijsje
12.00 einde

Het zou leuk zijn als u om 11.30 uur aanwezig kunt zijn, zodat u de kinderen kunt aanmoedigen en misschien wilt u wel meedoen met de estafette.
Bij erg warm weer is het verstandig om uw kind een extra flesje water mee te geven.
Ouders die zich hebben opgegeven om te helpen, krijgen binnenkort informatie over het onderdeel waarbij zij zijn ingedeeld.

Wij hopen op een zonnige en sportieve dag!

Werkgroep sportdag

Kunstcarrousel

U komt toch ook maandag tussen 16:30 uur –17:30 uur alle kunstwerken bewonderen bij ons op school?

Wandel4daagse

Op vrijdag 22 juni wandelen de 8,5 en 15km wandelaars (ca. 2.500) tussen 09.50 en 11.45 uur over de Hildebrandhof en de J.P. Hasebroekweg. De wandelaars komen vanaf de Potgietersweg en gaan verder in de richting van het Oosthonk. De deelnemers komen dan op het schoolplein aan de kant van de flat bij de opening in de heg naar onze fietsenstalling en verlaten het schoolplein dan weer aan de J.P. Hasebroekweg ter hoogte van de hoofdingang. We zullen alle deelnemers aanmoedigen.