Groep 4: Nieuws uit de groepen 4

25-05-2018

Spelling: Deze week hebben de kinderen het laatste woordpakket meegekregen. De data van de dictees staan vermeld op het blad.

Kunstcarrousel: Vrijdag starten wij met de kunstcarrousel. Wij zijn nog op zoek naar ouders die ons op 1, 8 en 15 juni willen helpen. U kunt zich opgeven op de lijst bij de deur.

Voor de kunstcarrousel hebben wij nog pvc buizen nodig. Het liefst al gezaagd in stukken van ongeveer 20 cm (totaal ongeveer 10 stuks van 20 cm). Wie kan ons daaraan helpen?

Stagiaire groep 4a: Op maaandag en dinsdag hebben wij tot het einde van het schooljaar een stagiaire onderwijsassistent in de klas. Welkom Marijn, wij wensen je veel plezier bij ons in de groep.

Avondvierdaagse: Wij wensen alle kinderen die meelopen met de avondvierdaagse veel succes! U kunt maandag een schoolshirt ophalen bij de leerkracht.