De week van groep 7

17-05-2018

Schoolvoetbal
Op de groepspagina van groep 7 is een ingestuurde brief van een groot voetbalfan te lezen. Een mooi verslag van de wedstrijden in april!

Omgevingsonderwijs
Meester Patrick had dinsdag een buitenles georganiseerd met onderzoekende leeractiviteiten waar de kinderen enthousiast aan gewerkt hebben. Ze moesten onder andere slootwater zuiveren, een hoogtemeter maken om boomhoogtes te meten en bodemdiertje determineren.

Spreekbeurten
We hebben de afgelopen weken de eerste spreekbeurten gehad en een hoop kinderen zijn nog bezig met hun voorbereidingen. Deze week hadden we een spreekbeurt van June over de watersnoodramp en Josefien, zij nam ons donderdag mee naar het Witte Kerkje voor een interessante spreekbeurt op locatie. Onvoorbereid kregen we daar ook nog even een kort piano optreden van Senne Roos te horen. We zijn benieuwd naar wat er allemaal nog komen gaat!