Groot applaus voor Achterom en groep 6 van de Benedictusschool

25-04-2018

Uit de Uitkijkpost:

Heiloo - Zaterdag traden tijdens het muziekfestival Music Meeting de groep Achterom en kinderen van groep 6 van de Benedictusschool op in het kader van het programma ’ Kind & Muziek’.

Een geweldig programma met mooie kinderliedjes gezongen door Achterom. Juf Marianne (Overmeer) heeft een prachtige tekst gemaakt voor het eerste liedje: ’Als we zingen’. Henk van Meegen pianist van Achterom heeft hierop de muziek gemaakt. Het lied oogstte veel applaus in de Cultuurkoepel. Alle arrangementen voor de gezamenlijke liedjes zijn geschreven door de musici van Achterom. Een geweldig optreden van Achterom en de kinderen van groep 6. De tenorsaxofonist Hans van der Laan, wist de goede sfeer neer te zetten voor het liedje: ’In de late uren’.

Zie hieronder ook het filmpje Muziekmakkers, waarin het optreden van Achterom en groep 6 van de Benedictusschool is te zien van hun optreden op donderdagavond 19 april 2018.

Het filmpje vindt u hier (https://www.uitkijkpost.nl/nieuws/cultuur/28203/groot-applaus-voor-achterom-en-groep-6-van-de-benedictusschool).