18-04-18

Woensdag deed groep 5 mee aan het schoolvoetbaltoernooi voor groep 5/6. Wij hadden 1 jongens en 1 meisjesteam en wat hebben beide teams super sportief gespeeld! Wanneer de jongens speelden, werden zij aangemoedigd door de meisjes met het mooie spandoek en de jongens moedigden de meisjes aan. Het weer was natuurlijk geweldig en dat zorgde er helemaal voor dat de stemming goed was! Dus voor alle voetballers...super gedaan!!! Wij willen de ouders die hebben geholpen met coachen en trainen erg bedanken voor hun hulp. Daarnaast speciaal bedankt voor Mano (de broer van Levi) die na schooltijd kwam helpen met trainen, super Mano! Vanaf volgende week dinsdag krijgen wij een nieuwe leerling in de klas; nl. Alex! Welkom; groep 5 heeft zin om jou te leren kennen! Volgende week donderdag is het Benedictusfeest. We hebben die dag geen gym.