Groep 8: nieuwtjes en mededelingen

ingevoerd op 06-04-2018

Vandaag hadden wij een bijzondere gastles van de vader van Daan. Hij heeft ons veel verteld over het omgaan met geld. Het was heel interessant!

Vrijdag 13 april is de volgende topotoets gepland. De kinderen hebben t kaartje mee naar huis.

Op de vrijdagen 13 en 20 april staat het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi op het programma. Dit jaar beginnen de 1e wedstrijden om 1330 uur en er wordt tot ongeveer 1800 uur gespeeld. Onze teams zijn al in training!

Op 17 en 18 april staat de eindtoets IEP  gepland. Wij willen, op woensdag 18/4 om 1145 uur, met de kinderen pannenkoeken eten. Als u een stapeltje wilt bakken dan horen wij het graag!

Vandaag is de 1e kampbrief mee naar huis gegaan. Wilt u op de brief aankruisen wat u zou willen doen mbt ons kamp. Deze antwoordbrieven graag uiterlijk woensdag 11/4 weer terug naar school. Wilt u ook uw mobiele nrs doorgeven? En een reservesleutel van de fiets, met een label met de naam van uw kind erop.