ingevoerd op 23-03-2018

Blosse 21 maart 2018

Woensdag werd de vlag gehesen en vierden wij de start van het Benedictus Kind centrum onder Blosse. Evi uit groep 1 mocht op haar allereerste schooldag samen met Simon uit groep 8 en de jarige Roy uit groep 5, onder toeziend oog van alle kinderen en leerkrachten, de nieuwe Blossevlag hijsen.

Gemeenteraadsverkiezing

Het stembureau op de Benedictus werd drukbezocht afgelopen woensdag. Bijzonder om dan oud-leerlingen en ouders tegen te komen en te horen hoe het na de Benedictusperiode verder is gegaan met ze.

Paasviering

De Paasviering start rond 8.45 uur. De kinderen brengen namelijk eerst het paasontbijt naar de klas en gaan dan op hun stoel in Hetloo zitten.

Grote Rekendag

Vanmorgen om 9.00 uur werden alle kinderen in Hetloo aan het denken gezet. Er moest een code worden gekraakt die door kinderen van groep 8 was bedacht als start van onze Grote Rekendag. De letters op de dozen werden in de juiste volgorde neergezet, de dozen omgedraaid en de gekleurde balletjes op de dozen zodanig geplaatst dat uiteindelijk de code werd gekraakt en het logo van de school verscheen.

Zoek

Zoekgeraakt in groep 8: een goede spijkerbroek op maandag tijdens de gymles aan de Burenweg. Per ongeluk meegenomen in een andere tas…(misplaatst) grapje uitgehaald?

Wie lost het raadsel van de weggeraakte spijkerbroek op?

Kledingactie

Op 12 april is de kledingactie en misschien wilt u ook anderen attent maken op onze actie. De zakken kunnen op 12 april tot 10.00 uur worden ingeleverd. Volgende week krijgen de kinderen een lege kledingzak mee naar huis.

Weekend

We wensen iedereen een fijn en zonnig Paasweekend.

Evi hijst vlag op haar eerste schoooldag Evi hijst vlag op haar eerste schoooldag
Grote Rekendag Code Grote Rekendag Code