Groep 7: Bezoek aan de bibliotheek

ingevoerd op 22-03-2018

Bibliotheek
Komende woensdag brengen wij een bezoek aan de bibliotheek in Heiloo waar we meedoen aan de game: Bieb vs Google. De kinderen moeten deze dag op de fiets naar school komen. We zoeken nog een paar ouders die mee willen fietsen, lijkt u dit wat, meld dit dan even komende maandag. We vertrekken om 10.10uur van school en zijn rond 12.15uur terug. We zijn deze woensdag dus een kwartiertje later dan gewoonlijk uit school.

Afgelopen week
Deze week zijn wij bezig geweest met De Grote Rekendag, ozobots en een project over gezonde voeding en voedingstoffen; Ik eet het beter. Een aantal foto’s van deze activiteit zijn geplaatst op onze eigen pagina van groep 7. Komende week zullen we naast alle Paasactiviteiten ook aandacht besteden aan ’de lentekriebels’. Dit is een lesprogramma waarin gesproken en geleerd wordt over weerbaarheid, relaties en seksualiteit. In de klas staat sinds kort een ’vragenbox’ waarin de kinderen hun vragen over deze onderwerpen kunnen stoppen. Deze zullen we proberen te behandelen tijdens de lessen. Wellicht hoort u de komende week de kinderen hier thuis over praten.