Groep 4: Nieuws uit de groepen 4

ingevoerd op 09-03-2018

Wij hadden een sportieve week. Op maandag hebben wij een proefles tennis gekregen in de gymzaal en op donderdag hebben wij geschaatst bij de Meent. De kinderen waren erg enthousiast. Alle ouders die ons donderdag gereden hebben, bedankt!

Deze week hebben de kinderen het nieuwe woordpakket van blok 7 meegekregen. We oefenen woorden met een ee aan het eind. ”Hoor je aan het eind van het woord een ee, schrijf je die altijd met z’n twee. Maar bij a, u en o doen we dat niet zo.”.

Ook oefenen we woorden met een d aan het eind. ”Hoor je aan het eind van het woord een t, maak het woord dan langer. Dan weet je of je een d of een t schrijft: één hond, twee honden.

Voor de Grote Rekendag, die plaatsvindt op vrijdag 23 maart, zijn wij op zoek naar ouders die ons willen helpen van 9.15 tot 10.15 uur. U kunt zich opgeven op de intekenlijst bij de deur.

ice games ice games