groep5

ingevoerd op 01-11-2017

Met Topondernemers hebben we het thema ”Reizen” afgerond. De vader van Roy kwam voor de vakantie vertellen over zijn werk als piloot. Dit was erg boeiend en leuk. Volgende week starten we met een nieuw thema nl., ”Multimedia”. De kinderen hebben een tafelblad voor op de wc meegekregen om thuis te oefenen. We zijn nu de tafel van 7 en 8 aan het oefenen. Afgelopen vrijdag zijn we gestart met het maken van de lampionnen. Samen met de groepen 6 konden de kinderen kiezen uit drie lampionnen. Donderdag 9 november hebben we nog 1 knutselmoment. Deze middag gymmen de kinderen niet. We zijn nog op zoek naar ouders die een klein groepje kinderen kunnen begeleiden met lezen. (dinsdag en woensdagochtend van 8.30-8.55uur) De intekenlijst hangt achter de deur van groep 5 op het prikbord. Ook zoeken we nog ouders voor de techniekmiddag van vrijdag 10 november en 1 ouders voor de ”plastic les”van woensdag 15 november. Alvast bedankt!