Bobs Buffelmiddag bij schaatsbaan De Meent

ingevoerd op 19-10-2017

N.a.v. de Olympische Winterspelen in 2018 gaan de groepen 4 t/m 8 binnenkort deelnemen aan de Ice Games bij schaatsbaan de Meent in Alkmaar.
Op zaterdagmiddag 4 november zal Bobs Buffelmiddag plaatsvinden bij De Meent en voor dat het buffelen (80 rondes achter Bob aan schaatsen) zal beginnen, zal er eerst een kinderpersconferentie plaatsvinden.
Nu is de Benedictusschool uitgekozen om 4 kinderen af te vaardigen. Zij mogen deze middag als echte mini-journalisten niemand minder dan Olympisch kampioen Bob de Jong interviewen. De mini-journalisten krijgen een persoonlijke perskaart en mogen originele vragen stellen aan Bob de Jong. Natuurlijk mag iedereen van school meekomen met deze 4 mini-journalisten. De middag biedt namelijk ook de kinderen een kans om kennis te maken met de schaatssport en het buffelen.

De middag ziet er als volgt uit:

12.30: Kinderpersconferentie

13.00: Bob aanmoedigen en/of zelf schaatsen

14.30: Signeersessie + Meet en Greet met Bob

15:00 Borrelen met Bob

Lijkt het jou leuk om als mini-journalist onze school te vertegenwoordigen? Lever dan jouw vraag in bij juf Laura. Je kunt je vraag inleveren tot woensdag 1 november. De kinderen die uitgekozen zijn, krijgen dit donderdag 2 november te horen.

Voorwaarde deelname mini- journalisten:
- Originele en open vraag verzinnen voor Bob de Jong.
- Zelf vervoer naar De Meent regelen.
- Mini-journalisten en een ouder mogen gratis naar binnen*.
- Uiteraard kan er na de persconferentie geschaatst worden.

*eventuele familie en vriendjes mogen meekomen, maar dienen een toegangskaartje aan te schaffen.

Belangrijke informatie voor de ouders:
- Zaterdagmiddag 4 november melden bij de balie van De Meent om uiterlijk 12.15 uur.
- Leonie Borst zal contactpersoon zijn en de kinderen begeleiden naar de perslocatie.
- Zelf vervoer regelen.

Voor meer informatie over deze middag, check de website; www.demeentalkmaar.nl.

Bobs Buffelmiddag Bobs Buffelmiddag