Kinderboekenweek 2017

Gruwelijk eng!

Woensdag 4 oktober start de kinderboekenweek. We openen gezamelijk in Hetloo om 8.30 uur. De deur gaat om 8.15 uur open. De kinderen verzamelen dan in de klas en gaan met hun leerkracht op de afgesproken plek in Hetloo staan. Ouders mogen blijven kijken.

Alle kinderen mogen verkleed naar school komen in het thema van de kinderboekenweek. Bijvoorbeeld als monster, draak, zombie of griezel.

Om 11.45 uur begint de kleedjesmarkt op het kleuterplein. Kinderen mogen meegenomen boeken verkopen voor een klein bedrag. Denkt u even aan wat klein geld? Om 12.30 uur worden alle kleedjes weer opgeruimd en is de markt afgelopen.

Op vrijdag 13 oktober is de afsluiting van de kinderboekenweek.

Van 12.30 tot 13.15 uur verzorgen de kinderen van groep 1-2 a, groep 3, groep 6a en 6b en groep 8 een optreden.

Van 13.30 tot 14.15 uur verzorgen de kinderen van groep 1-2 b, groep 4a en 4b, groep 5 en groep 7 een optreden.

U bent van harte welkom bij het optreden van uw eigen kind.