Avondvierdaagse

ingevoerd op 15-04-2016

Beste ouders,

Net als vorig jaar, hebben we vanuit de ouderraad niet genoeg capaciteit om de avondvierdaagse te organiseren.

Vanuit het verleden werd dit gedaan door een ouder en heeft de ouderraad die taak tijdelijk overgenomen, in de hoop een nieuwe ouder te vinden voor de organisatie.

Hierbij wederom een oproep aan alle ouders met de vraag wie dit evenement wil organiseren om als school gezamenlijk deel te nemen aan dit festijn.

Uiteraard ondersteunen wij met alle kennis en materialen die we hebben.

Dit jaar is de avondvierdaagse van dinsdag 31 mei t/m vrijdag 3 juni.

De uiterlijke inschrijf- / betalingsdatum bij de wandelbond is 13 mei. Na die datum kunnen de inschrijvingen voor groepen niet meer in behandeling genomen worden.

Graag hoor ik of er ouders zijn die deze taak op zich willen nemen.

Met vriendelijke groet,

Namens de OR,

Onno Muller

Reactie: (Naam)