Groep 6

16-02-2024

* Op donderdag 29 februari gaan we met de klas op de fiets naar de bibliotheek in Heiloo. We gaan daar a.d.h.v. een ganzenbordspel ’snuffelen’ aan verschillende boeken. Voor dit uitje zoeken we 2 ouders die mee willen fietsen. We vertrekken rond 9.35 uur van school. We zijn van 10 tot 11 uur in de bibliotheek. Als u meefietst bent u natuurlijk ook van harte welkom om mee te kijken in de bibliotheek. En natuurlijk: iedereen op de fiets naar school.

* Op vrijdag 1 maart hebben we de laatste schaatles op ijsbaan de Meent die we nog mochten inhalen. Er zijn gelukkig al wat ouders die kunnen rijden, maar we zoeken er nog 2. We vertrekken rond 9.50 uur vanaf school.

Als u bij 1 van deze activiteiten kunt rijden, zou u dit dan onder dit bericht willen aangeven, alvast bedankt!

Techniek
Afgelopen dinsdag was meester Bor in de klas en hij is verder gegaan met lesgeven over programmeren en 3d printen. De groep was heel enthousiast en een aantal kinderen heeft al een eigen ontwerp kunnen uitprinten.

springbreak springbreak