'Aangehaald'(vrijdag 15 december 2023)

15-12-2023

Kerststukjes

Donderdag a.s.

Oefenen

Start kerstvakantie

Kerststukjes

Woensdag 20 december gaan wij met alle kinderen kerststukjes maken. We mengen dan de groepen, zodat kinderen van groep 1 t/m 8 door elkaar zitten en elkaar kunnen helpen. De spullen die hiervoor nodig zijn nemen de kinderen zelf mee in een (plastic) tas voorzien van naam.

Wat mag er in de tas?

- een potje gevuld met nat oase

- (kerst)takken op maat

- versiering voor in het kerststukje

- kaars of waxinelichtje

Donderdag a.s.

De kinderen zijn om 12.00 uur uit.

Om 15.55 uur verzamelt iedereen weer in de klas.

Voor het kerstdiner moet elk kind donderdag een bord, beker en bestek (voorzien van naam) meenemen. Dit mag donderdagochtend al worden meegegeven.

Het is leuk als de kinderen een lichtje bij/op zich dragen tijdens de wandeling van en naar het Witte Kerkje.

Alle ouders die zijn ingedeeld voor het helpen bij de viering hebben bericht ontvangen. Alle ouders die zich hebben aangemeld maar niet zijn ingedeeld, hartelijk dank voor de enthousiaste reacties, we hopen dat je je volgend jaar weer wil opgeven.

Oefenen

Alle groepen zijn druk met het oefenen voor hun optreden in De Witte Kerk. Alleen de ouders van groep 8 mogen mee naar binnen i.v.m. bezoekersaantal. De buitenbar is vanaf 16.15 uur geopend en daar kunt u meegenieten van de optredens.

Start kerstvakantie

Vrijdagmiddag om 12.00 uur begint de kerstvakantie.

’s Morgens zal hier en daar nog wel worden opgeruimd en nog wat werk worden afgemaakt.

Overgebleven hapjes worden nog verdeeld in de klassen.

Hulp is deze ochtend ook welkom

20231215_101748 20231215_101748