Ouderbijdrage

ingevoerd op 24-10-2016

Onderwerp
vrijwillige ouderbijdrage schooljaar 2016/2017

Aan de ouder(s) / verzorger(s) van,

Het schooljaar is weer begonnen en dat betekent dat de ouderraad al weer druk aan de gang is met de planning en uitvoering van diverse activiteiten voor de kinderen. Het schoolreisje is inmiddels achter de rug en de kinderen hebben een heerlijke dag gehad, met redelijk mooi weer, veel plezier en een hoop lekkers.
Andere evenementen die er aan zitten te komen zijn bijvoorbeeld: St. Maarten, het sinterklaasfeest (incl. cadeautje), het kerstfeest, het kerstconcert, Pasen, carnaval, de avondvierdaagse, etc.

Met behulp van uw ouderbijdrage, wat een substantieel deel is van de inkomsten van de ouderraad, kunnen wij deze en vele andere activiteiten op school organiseren. Op de jaarvergadering van 10 oktober jl. is besloten de ouderbijdrage wederom niet te verhogen. Deze is nog steeds vastgesteld op € 45,00 per kind. Mede door de centrale inkoop en de creatieve inzet van alle OR leden kunnen we meer bewerkstelligen met dezelfde financiële middelen.

Sommige ouders hebben te kennen gegeven een extra bedrag te kunnen en willen doneren. Dit is uiteraard mogelijk en zeer welkom. Het bedrag wat u als ouder extra stort bovenop het vastgestelde jaarbedrag, komt rechtstreeks ten goede aan de activiteiten van de ouderraad en daarmee aan de kinderen op school.

Om de bijdrage voor uw kind zo goed mogelijk te benutten zou het fijn zijn als het bedrag uiterlijk 15 december op onze rekening is bijgeschreven. Als dit niet lukt, wilt u dan contact met mij opnemen?
Namens de kinderen van de Benedictusschool hartelijk dank voor het mogelijk maken van al deze activiteiten!

U kunt het bedrag ad. € 45,00 overboeken op rekeningnummer NL28 RABO 03270.06.242 t.n.v. oudervereniging R.K.B.S. Benedictus, onder vermelding van:

Voornaam, Achternaam en de groep van uw zoon/dochter.

Bij voorbaat onze dank,
Oudervereniging R.K.B.S. Benedictus Heiloo

Onno Muller

Voor eventuele vragen kunt u mij bellen of mailen.
Tel:          072 – 531 4570
Mail:        muller.kiburg@gmail.com