Schoenendoosactie

ingevoerd op 24-10-2016

Schoenendoosactie

Voor de herfstvakantie heeft u kind de folder mee naar huis gekregen waar alle informatie over de schoenendoosactie instaat.

In de folder staan ook richtlijnen over wat er in de schoenendoos kan.

Let goed op wat er niet in mag want dat wordt eruit gehaald. Bij de folder zit een envelop voor de €5,- die ervoor zorgt dat de doos op weg kan. De envelop mag ingeleverd bij de leerkracht.

Deze gevulde schoenendozen komen terecht bij kinderen die eigenlijk niks hebben. In de folder en op de website van actie4kids staat waar de dozen dit jaar naar toegaan. Door de schoolspullen in de doos help je mee dat het kind naar school kan. En een knuffel geeft plezier en biedt troost.

Hierbij nog een lijstje met wat er in de schoenendoos kan.

3 schriften,  3 pennen

3 potloden,  Gum

Kleurpotloden of waskrijt

Puntenslijper,  Schaar,  Etui

Tandenborstel,  Tandpasta

Zeep,  Washand of handdoekje

Beker,  Kam of borstel

Heel belangrijk is een knuffel

Deze lijst kan dan aangevuld met andere dingen zoals o.a. speelgoed, muziekinstrumentjes of heel bijzonder voor hun: een knijpkatzaklamp (o.a.te koop bij de action voor 1 euro)

Lukt het beplakken van de doos niet? Geen probleem dan regelen wij dat. Elke gevulde schoenendoos leveren wij mooi beplakt in.

Inleveren: De schoenendozen mogen op school ingeleverd na de herfstvakantie tot uiterlijk 5 november.